Afscheid van stage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anita Schiphorst - WaarBenJij.nu Afscheid van stage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anita Schiphorst - WaarBenJij.nu

Afscheid van stage

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anita

29 Juni 2008 | Suriname, Paramaribo

Vorige week hadden we de laatste stagedag! Was wel heel vreemd om afscheid te nemen, de reden waarom we hier gekomen zijn was nu klaar. Voor ons gevoel dus reden genoeg om naar huis te gaan, maar we hebben hier nog even vakantie.

Het afscheid verliep bij mij erg goed, leuke dingen gedaan met de kinderen die de hele dag om mijn benen hingen omdat ik niet weg mocht. Mereal had zelf wat cadeautjes voor me gemaakt om me te bedanken en van de directie heb ik een bon gekregen voor de spa! Wat een verschil met mijn vorige stageschool! Ik vond het heel moeilijk om weg te gaan en als ze me op dat moment een contract onder de neus hadden geschoven had ik waarschijnlijk nog getekend ook! Gelukkig hebben ze dat niet gedaan want ik heb reden genoeg om naar huis te komen.

Nu hebben we vakantie en ik mis mijn kindjes wel! Maar we vermaken ons wel hoewel we nu ook wel klaar zijn hier voor ons gevoel.
Deze week hebben we veel gewinkeld en tassen gekocht om alles in te vervoeren….
We hebben gerelaxt en veel op het terras gezeten.
Bij het hardlopen hebben we inmiddels een trouwe fanclub die ons de namen Claudia en Katrein hebben gegeven. Je snapt natuurlijk wel dat ik de naam Claudia heb opgeëist!
Eergisteren zijn Sanne en ik bij de spa geweest waar we heerlijk in het bubbelbad hebben gezeten, gepeeld zijn en een heerlijke massage hebben gehad…

Straks gaan we de finale van het EK bij ’t Vat kijken en dan pakken Sanne en ik onze tassen in voor onze trip naar de Blanche Marie vallen. We zijn hier vanaf maandag tot en met donderdag. We slapen in Apoera en gaan 1 dag naar de vallen, een dag inheemse dorpen bezoeken en 2 dagen voor de heen en terug reis. En dan, als we terug komen is het nog 5 dagen! In deze dagen gaan we nog bruiner worden en nog een keer naar de spa… Zwaar leven hebben wij….




  • 30 Juni 2008 - 06:49

    Dûn:

    Wat fijn dat je een leuk afscheid hebt gehad!!bijjjjjjjna en dan ben je gelukkig weer terug! Heerlijk gevoel, het werd al aardig stil om ons heen. We miste je op de Wiezo! Heumm wil jij volgendjaar met mij 5km lopen?? haha niemand wil mee (behalve Paul maar die loopt me er toch wel uit)!! Erik wordt spontaan doof als ik het aan hem vraag of hij mee wil en bianca en frank verklaren me voor gek haha. We beginnen bij de ijzerenpot en eindigen in de maatweg! Sigaretjes mee... kijken hoelang we het volhouden.
    Doe het rustig aan en tot snel!! Knuf van je buurvrouw

  • 30 Juni 2008 - 17:54

    Liess:

    nog eeeeeeeven...
    nog 10 nachtjes slapen... :)

    gelukkig kon je de boel leuk afsluiten, das toch wel erg belangrijk! volgend jaar heb je in nederland zo weer een nieuwe plek waar je je mag uitleven en hechten aan lieve kinderen, maar deze ervaring vergeet je natuurlijk nooit meer!
    ik ben deze week ook aan het afsluiten. musical, watergevechten, etentjes met team etc. erg leuk maar ook heel dubbel. maarrr stiekem hoop ik nog op een wonder.
    wat ben jij trouwens fucking bruin!!! echt aso niet normaal! als we strax naast elkaar lopen zijn we net een pak dubbelvla!
    knuffels, Lies

  • 03 Juli 2008 - 11:44

    Nichie:

    Ha meissie! Vandaag is het echt aftellen voor je! Zei het gisteren nog tegen mijn kleine dwerg; Nog even en dan is Anita al terug. Ze had je ook al een mail gestuurd zei ze. Ik zal hier ook gaan strepen op mijn kalender, haha. De Wiezo was super, maar heel erg jammer en kaal dat je er niet bij was. Aan de andere kant; jij maakt daar dingen mee die wij nooit mee zullen maken en Anita Meijer/ Tatjana en Jeroen vd Boom waren niet verbluffend. Nog een voordeel voor jou; je bent nu al lekker aan het oefenen met hardlopen, dus de Wiezoloop samen met Dûnja lopen is voor jou een eitje. ;-) Heb nog een nieuwtje maar die zal ik je nu meteen even smsen! Nou ik ga weer an die arbeid.
    Dikke kus, oe zuster!

  • 22 November 2008 - 20:53

    Vereniging AANEEN:

    Beste Anita,

    Leuk dat je zo'n leuke en leerzame tijd in Suriname hebt gehad.
    Graag nodigt AANEEN je uit op www.verenigingaaneen.nl te kijken.
    Wie weet heb jij nog leerzame tips voor ons,
    Vriendelijke groeten,
    AANEEN.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2008

De Blanche Marie vallen

29 Juni 2008

Afscheid van stage

16 Juni 2008

De laatste loodjes...

04 Juni 2008

Nog 5 weken....

15 Mei 2008

Een nieuwe start
Anita

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 21094

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 09 Juli 2008

Mijn eerste reis

04 September 2012 - 30 November -0001

De Antillen

Landen bezocht: