afscheidsfeestje - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Anita Schiphorst - WaarBenJij.nu afscheidsfeestje - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Anita Schiphorst - WaarBenJij.nu

afscheidsfeestje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anita

05 Februari 2008 | Nederland, Wierden

Afgelopen zaterdag was het tijd voor het afscheidsfeest.
We hebben eerst lekker Charly gegeten en wat gedronken. Daarna heb ik van de moat'n afscheidskadootjes gekregen!Een mooi horloge, een boekje over Suriname, een moat'nboek, een dagboek en natuurlijk condooms!
Tegen half tien zijn we vertrokken om uitgebreid carnaval te vieren in ons dorp.
Een zeer geslaagd feest dus.

Nu nog twee dagen in de kou en regen en dan is het al zover. De tijd is voorbij gevlogen en ik kan me nog niet goed voorstellen dat we vrijdag al in de zon lopen! Ik ga mijn vrienden en familie echt wel missen, maar ik heb er wel ontzettend veel zin in! Het volgende bericht zal komen vanuit ons huis in Suriname!

Groetjes Anita

  • 09 Februari 2008 - 12:16

    Paul:

    He anita,

    al een beetje gewend aan de temperaturen in suriname?? Hoe was de vlucht?

    groetjes paul

  • 09 Februari 2008 - 13:30

    Regien:

    Hai Anita

    Hoe is het met je?? Ben je goed aangekomen in Suriname?
    Waarschijnlijk zit je nu heerlijk in het zonnetje, te genieten van het goede leven!!

    Liefs Regien

  • 09 Februari 2008 - 17:37

    Martine:

    Hey Anita,

    Nou hoe is het daar? Nou lijkt je het daar in Suriname. Is de vlucht nog een beetje goed verlopen?
    Groetjes martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wierden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2008

De Blanche Marie vallen

29 Juni 2008

Afscheid van stage

16 Juni 2008

De laatste loodjes...

04 Juni 2008

Nog 5 weken....

15 Mei 2008

Een nieuwe start
Anita

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 21117

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 09 Juli 2008

Mijn eerste reis

04 September 2012 - 30 November -0001

De Antillen

Landen bezocht: