Een bijzondere binnenkomst - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anita Schiphorst - WaarBenJij.nu Een bijzondere binnenkomst - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anita Schiphorst - WaarBenJij.nu

Een bijzondere binnenkomst

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anita

09 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

Hey allemaal,

Nog bedankt voor jullie lieve smsjes en berichten!

Na een vertraging van 3 uur met het vliegtuig, autopech van het vliegveld naar het huis waren we tegen half twee Nederlandse tijd dan eindelijk aangekomen.
Helemaal brak van de lange reis werd ons verteld dat we toch weer in een ander huis zitten!
We zitten nu aan de Kwattaweg en hebben de aankomende twee maanden geen internet. Maar we zitten wel met z'n vijven, dus das wel fijn.
Ik probeer nu foto's te plaatsen in het internet cafe, maar dat lukt niet echt. Was wel even balen hoor, we hadden er wel op gerekend.

Vandaag hebben we met onze huiseigenaar Edwin uit Amsterdam een rondrit door de stad gemaakt. Paramaribo is een hele mooie stad. Mooie panden waarvan de meeste wel een likje verf kunnen gebruiken (dus als je je verveelt Roel :P). (De foto's komen later nog.)

De temperatuur valt wel mee, ik had verwacht dat het warmer zou zijn. Alleen tussen 12 en 2 is het erg warm en begin ik spontaan te zweten!

Vanavond gaan we nog even uit eten en morgen hebben we het plan om samen met een stel andere studenten te gaan zwemmen bij White Beach.
Ik probeer zo snel mogelijk weer op internet te gaan!

Liefs Anita

• 10 Februari 2008 - 11:53

Gerda:

Ha die Anaita, nu weet je dus hoe het is om naar Suriname af te reizen, hoop voor je dat het huis en de mensen wel een beetje gezellig zijn. groejes van de Bundy's van de Grote Maatweg

• 10 Februari 2008 - 15:07

Oe Nichie Bianca:

Hallo!Ben blij voor je dat het huis wel leuk is en dat jullie wel met z'n 5-en bij elkaar zitten. Hopelijk dat ze het internet wel sneller voor elkaar hebben. Wat heerlijk dat je lekker gaat zwemmen, heb ik ook wel onwijs veel zin in! Ach we mogen vandaag niet klagen: de zon schijnt hier ook,alleen is het wel wat kouder dan bij jou. Was gisteren trouwens nog wel gezellig in de Waag, maar het is wel kaal als onze kletskous er niet bij is! Zal je snel weer mailen! Liefs, Bianca

• 10 Februari 2008 - 17:58

Frank En Dunja:

hey Anita,
    Mooi man dat het er heel leuk is. Hier is het verdacht stil. het stond al in de krant dat je er niet was.Zo rustig is het nu in wierden. Ik hoorde van Ronald dat ze bij de waag eindelijk de muziek wat zachter konden zetten omdat jij er toch niet bent.
    Heel veel plezier daar en we houden je in de gaten.

Groetjes frank en dunja

Ps: 25 cm al gevonden?????

• 11 Februari 2008 - 10:32

Lies:

He aniet!
    jee wat een vermoeiende dag zal dat geweest zijn vrijdag! maar met een strand in je achtertuin ben je dat vast alweer vergeten! lekker bruin worden. geen internet is wel ff een tegenslag ja, maar misschien maar goed ook, dan kan je eerst ff op je gemak parimaribo verkennen zonder dat wij je steeds ter verantwoording roepen haha! laat je btw je nieuwe adres even weten? geniet van alle nieuwe dingen en tot mails! dikke knuffel, Lies

• 11 Februari 2008 - 10:44

Paul:

he anita,

jammer dat je geen internet in het huis hebt. Het weer hoer is ook wel lekker, alleen 's ochtends vriest het nog.
    Laat wat van je horen als je de leerlingen ontmoed. Uit het rustige en stille wierden,

groeten paul

• 11 Februari 2008 - 15:02

Jurgen:

Hey Anita,

Hoe is ie dan daar? Kon je meteen vast wennen aan de levensstijl van die lui daar.
    Maar begin je maandag (vandaag), direct met stage?
    Het weer is nu hier ook heerlijk, het was afgelopen weekend al mooi weer om met de brommer te rijden.
    Zal je site wel in de gaten houden en kijken wat je allemaal doet/beleeft.

Gr. Jürgen

• 11 Februari 2008 - 17:25

Frank:

Hey Anita,

Kun je Paul niet laten overkomen voor een les nederlandse taal? ;-)

• 12 Februari 2008 - 15:52

Anita:

Paul mag bets komen hoor!