Wist je dat - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anita Schiphorst - WaarBenJij.nu Wist je dat - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anita Schiphorst - WaarBenJij.nu

Wist je dat

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anita

11 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

- ik het erg leuk vind dat jullie zoveel berichtjes, mailtjes en kaartjes sturen
- ik nooit tijd genoeg heb om iedereen een mail terug te sturen
- ik dit dus in etappes doe

- Sanne, Jaap en ik Alkmaar niet gehaald hebben
- Dat we om vier 's middags nog maar 5 kilometer hadden gefiets en er nog 30 moesten
- wij het niet zagen zitten om het risico te lopen in het donker aan te komen
- wij wel een plantage hebben bezocht
- daar cocao bonen hebben gegeten
- die dingen wit en slijmerig zijn en niet bruin
- maar op zich wel goed smaken (beetje zurig, fris)
- Ischa, Maartje, Karin en Esther wel door gefiets zijn
- zij een betere conditie hebben dan Sanne en ik
- dat dat ook niet zo moeilijk is
- Sanne, Jaap en ik onze nederlaag moedig hebben weg gedronken met een fles Borgoe
- het steeds gezelliger werd op het balkon
- er mooie foto's zijn gemaakt die avond
- ik mijn camera ben vergeten en ze dus niet op de site kan zetten

- het op stage steeds beter gaat
- de kinderen steeds meer aan me beginnen te wennen
- ik donderdag met de kleuters mee ga naar de dierentuin
- ik daarvoor een school t-shirt krijg
- ik de afgelopen dagen krentebollen mee heb gehad naar stage
- deze hier lekkerder zijn dan de Nederlandse

- een liter bier 1.50 euro kost
- Ischa een ochtendhumeur heeft na een fles Borgoe
- wij daar nu wel aan gewend zijn
- dat Sanne en ik ruzie maken om de aandacht van Jaap
- Jaap dit niet erg vind
- wij erg veel lol hebben met ons vijven
- ik om kwart over 6 de koffie en thee klaar heb voor sanne
- Sanne voor mij koffie maakt als ik me bijna verslapen heb
- Maartje haar ouders hier zijn
- Maartje hier erg opgewekt van is
- Ze dat eigenlijk altijd wel is
- Wij volgende week vakantie krijgen
- deze drie weken duurt
- wij dat niet erg vinden
- Sanne en ik twee keer per willen zwemmen
- wij dit niet altijd halen
- wij hier geen bara om laten liggen
- wij gelukkig ook nog niet zijn aangekomen
- ik nu nog even persoonlijke mailtjes ga versturen

  • 11 Maart 2008 - 20:31

    Lies:

    wist je dat..
    ik je heel erg mis, maar blij ben dat je 't zo naar je zin hebt!!

  • 11 Maart 2008 - 21:38

    Wie?nk:

    Ik je ook een beetje mis... maar blij ben dat ik nu niet op de bank hoef te slapen :)

    Toppie site joh! zoveel zinnige tekst terwijl bier maar 1,50 per liter kost?
    Geniet van het mooie weer daar, hier is het nat, winderig en koud!

    Groetjes...

  • 12 Maart 2008 - 09:36

    Frank:

    Hey swa,

    Ik heb je kaartje al ontvangen! bedankt...Ik heb hennie van de mitra al doorgegeven dat ik dit jaar niet kom om drank te halen want jij bent er niet dus dat scheelt weer 10 flessen wijn en een krat bier.
    Ik zit nu op mijn werk en ze voorspellen zwaar weer ( weer alarm). Eerst zien en dan geloven. Ik heb inmiddels de audi ook weer verkocht.Ik had hem nu een jaaar dus het werd weer eens tijd voor een nieuwe (die ik nog niet heb)
    Als je die verhalen van jou allemaal leest , maak ik er op uit dat het geen stage maar vakantie is haha.
    Wel super om allemaal te lezen wat je daar uitspookt.
    Verder weinig nieuws uit wierden.

    Veel plezier nog en geniet ervan!!

    Ps: hoe zit het met de 25????

  • 12 Maart 2008 - 09:38

    Gilermo:

    Hey meisie
    ik vin jou nog steeds heeel mooi, ik zag jou nog fietsen. Wil je me meisei zein?
    Ike voor jou kookuh..

  • 13 Maart 2008 - 14:46

    Jürgen:

    Hey Anita,

    Zo te zien vermaak jij je daar wel?Maar straks 3 weken vrij???? Je doet al zo weinig, behalve alleen maar leuke dingen?? En wij maar hard werken.
    Maar zo te lezen moeten we je straks weer leren om GROLSCH te drinken, aan gezien je nu van die lokale alcohol drinkt.
    En dat cacao bonen niet bruin zijn, zo leer je ook nog eens wat op stage.
    Maar je bent het ABT ook nog niet vergeten heb ik wel gezien.
    En aan die conditie is wel wat te doen, als je er weer bent kun je zo’n keer mee rondje holterberg?
    Laat trouwens ff weten wanneer het vrachtschip met de drank aan komt in de jachthaven van Wierden????
    Maak je nog wel ff foto’s bij de dierentuin????
    Mocht ik nog bijzonder nieuws hebben, dan stuur ik Gerrit wel ff langs.

    Gr.

  • 19 Maart 2008 - 17:56

    Bianca:

    Wist jij dat:
    - Wij jou heel erg missen
    - Het super rustig is in Wierden zonder al dat gekwebbel
    - De baas van Grolsch al klaagt dat zijn omzet aan het dalen is
    - Er hier sneeuw wordt verwacht met pasen
    - Eric en ik de vakantie hebben geboekt
    - Mijn buren nu eindelijk in het huis wonen
    - Ik nu al 2 ochtenden eerst moest krabben
    - Ik hoop dat dit morgen niet het geval zal zijn
    - Het heel erg leuk was om je laatst te hebben gesproken
    - Dat ik nu met mijn dramverhalen de rest hier maar lastig val
    - Ik het leuk vind dat je je draai daar hebt gevonden
    - Je nu heeeeeeeel veel groetjes krijgt
    - Ik je snel weer zal mailen!!!!

  • 19 Maart 2008 - 18:08

    Frank:

    IK MORGEN JARIG BEN!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2008

De Blanche Marie vallen

29 Juni 2008

Afscheid van stage

16 Juni 2008

De laatste loodjes...

04 Juni 2008

Nog 5 weken....

15 Mei 2008

Een nieuwe start
Anita

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 21118

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 09 Juli 2008

Mijn eerste reis

04 September 2012 - 30 November -0001

De Antillen

Landen bezocht: